PDA

Pokaż pełną wersję : Taneczna Fuzja Belly&Bolly, którą poprowadzi Aisha Yildirim ! ! !

Mona Monne
10-10-2007, 18:46
- Niezwykłe Spotkanie tych dwóch tańców już w niedzielę 14.10.2007 we Wrocławiu –

Aisha o sobie:

Ruch i muzyka to moje życie.
Odkąd pamiętam tańczyłam

Z wykształcenia jestem trenerem form rekreacji ruchowej i choreografem scenicznym.
Ukończyłam studium wokalno – baletowe w Gliwicach oraz katowicki AWF.
Przez kilka lat pracowałam jako trener fitness (team REEBOOK), choreograf, trener dziecięcej formacji cheerleaders.
Brałam udział w projektach i lekcjach tańca współczesnego organizowanych przez tancerzy Śląskiego Teatru Tańca.
Wakacje spędzałam pomiędzy Bytomiem, Lądkiem Zdrojem, Poznaniem i Berlinem gdzie od wielu lat odbywają się międzynarodowe konwencje tańca a każdą wolną chwilę na sali treningowej.
W tej podróży spotykałam wspaniałych pedagogów, tancerzy i choreografów.
Przez jazz, modern i afro trafiłam do orientu i tutaj na razie się zatrzymałam....
Swoją wiedzą i radością płynącą z tańca dzielę się z innymi i wciąż poszukuję nowych inspiracji.
Będę zaszczycona, jeżeli przyłączysz się do mnie i zechcesz kawałek drogi przebyć w moim towarzystwie.

Aisha Yildirim "

"Witam serdecznie
Chciałabym bardzo przeprosić wszystkie dziewczyny zainteresowane warsztatami dnia 02.09 we Wrocławiu, jak również Monne, gorąco zaangażowaną w organizację tych spotkań, za odwołanie terminu .
Zostałam zaproszona do projektu "MEVLANA - Dancers for peace" będącego częścią miedzynarodowego, corocznego show Sashara Zarif'a, nauczyciela tańca perskiego i sufijskiego, uzbeckiego i.... jeszcze kilku, których korzenie sięgają do dalekiej Azji, a który swoje turnee rozpoczyna w tym roku w Pradze.
Jest to okazja do poznania czegoś zupełnie nowego i wierzę ze zrozumiecie powody, dla których odwołałam spotkanie we Wrocławiu...
Jeszcze raz gorąco przepraszam i mam nadzieją ze uda nam się spotkać w październiku....

Aisha Yildirim