PDA

Pokaż pełną wersję : Trójmiejska pustynia? Warsztaty i imprezy

maroccanmint
08-10-2008, 11:18
Ponieważ jestem jeszcze bardzo początkująca, starannie przeglądam różne wątki i informacje dotyczące warsztatów i spotkań z tancerkami - gwiazdami... I dochodzę do wniosku, że w Trójmieście bardzo mało się dzieje w tym względzie - albo nie umiem znaleźć odpoweidnich informacji.
Podobnie tyczy się szkół tańca :) Znam dwie - El Duende w Sopocie (w którym wzięłam kilka lekcji w ubiegłym roku, ale warunki takie jak dojazdy mnie zniechęciły) oraz Belly Therapy, do któej uczęszczam obecnie.
Może mnie ktoś oświeci?

martanowicka
08-10-2008, 11:33
Witam
To prawda, że w Trójmieście nie ma tylu "orientalnych" wydarzeń co w Warszawie czy na Śląsku..Ale poza szkołami, które podałaś jest jeszcze kilka ciekawych instruktorek. Poszukaj w necie lub tu na forum ( http://www.belly-dance.pl/forum/showthread.php?t=986)
Od siebie dodam tylko, że bardzo zależy mi żeby "poruszyć" nasze miasta i po wrześniowej imprezie ( http://www.belly-dance.pl/forum/showthread.php?t=1016) zaczyna rysować się szansa na zmiany:)

maroccanmint
08-10-2008, 11:49
Marto,
bardzo Ci dziękuję, będę oczywiście śledzić pilnie informacje na Twojej stronie i w razie czego - zamelduję się na warsztatach, jeśli takowe będą.
:) :) :)

Abir
08-10-2008, 13:00
Nie narzekaj :). Niektóre z dziewczyn pochodzą z miejscowości, gdzie nie ma nawet szkoły tańca. Choć na Trójmiasto mało tych szkół, zdawało mi się, że jest tam więcej.
Ale nie każda ma szczęście mieszkać/dojeżdzać do Warszawy.
(Lub Kraków).
A Śląsk? Ja tam nie mam szczęścia do tych warsztatów, zawsze zbyt późno się orientuję :).

Farida
08-10-2008, 14:08
Dlatego właśnie, trójmiejskie tancerki intensywnie warsztatują w poszukiwaniu inspiracji :-)
Tutaj na forum, są na bieżąco zamieszczane informacje nt. warsztatów, które odbywają się w Polsce i u naszych sąsiadów :)

Od czasu do czasu, warsztaty organizuje Lapasion, El Duende i Maisa.

Intisar
08-10-2008, 14:16