Pokaż pełną wersję : Jakie inne rodzaje tańca lubią tancerki brzucha?
Jestem ciekawa, czy oprócz tańca brzucha tańczycie jakiś inny rodzaj tańca? Można zauważyć, że sporo instruktorek i profesjonalnych tancerek zajmuje się więcej niż jednym stylem. Niektóre tańczą np. flamenco, taniec indyjski, inne ćwiczą balet klasyczny (co bardzo przydaje się w tańcu brzucha - pomaga np. opanować robienie pięknych obrotów).
A Wy? Tańczycie jeszcze coś?
Ja trochę zaszalałam i uczę się, oprócz bellydance i tribalu, także tańca bollywood i tańca bharatanatyam (au, moje kolana!). Na razie jestem baaardzo początkująca;), ale każdy styl sprawia mi masę radości. Taniec brzucha mnie "roztańczył" i sprawił, że interesuje teraz mnie prawie każdy rodzaj tańca, wszystkiego chciałabym spróbować:D:D:D
A jak tam inne forumowiczki? Tańczycie coś jeszcze? Nie mylą Wam się kroki w różnych stylach?:D A może robicie jakieś ciekawe fuzje?:)
A jak tam inne forumowiczki? Tańczycie coś jeszcze? Nie mylą Wam się kroki w różnych stylach?:D A może robicie jakieś ciekawe fuzje?:)
Ja jestem typową "latynoską duszą" - więc uwielbiam też tańce latynoamerykańskie, zwłaszcza kubańską salsę :D. Generalnie roztańczenie w salsie raczej mi pomaga niż przeszkadza w BD, choć przyznam, że gdy za bardzo mi się podoba muzyka i zbytnio się zasłucham, wtedy belly zaczyna mi chyba lekko schodzić na salsę :embarrest::unsure: i powstaje coś w rodzaju cuban-belly albo belly-salsa :blink::D:D
Mała tancereczka
29-10-2007, 16:58
Ja też uwielbiam latino ;)
Czasami dla odprężenia wpadam do klubów gdzie grają taką muzykę.
Natomiast z mieszaniem rodzajów tańca to trudna sprawa. Zaczęłam chodzić na taniec indyjski. Po paru miesiącach instruktorka powiedziała mi, że cokolwiek tańczę to i tak mam bellydansowe ruchy i biodro :D