PDA

Pokaż pełną wersję : Duzy biust a taniec..pomocy

Słoneczna22kasia
11-12-2009, 12:16
Witam was dziewczyna.Jestem nowicjuszkom i potrzebuje waszej pomocy jako specjalistek....Bardzo chce tanczyc taniec brzucha ale uwazam ze moj duzy biust jest duzym minusem i zamiast mi pomagac to utrudnia...czy powinnam zrezygnowac?? i jaki sroj na gore ubrac bo stanbika w rozm moim nie ma < rozmiar 75 f"> widzialam kruciutkie topy z koronki ...z szerokimi rekawami ...gdzie moge je kupic?? wysllajcie linki i porady dziekuje

safona
11-12-2009, 12:25
ojjj.... zaraz ktoś ze stanikowego tematu się tu pojawi :D
są staniki w rozmiarze 75F
a topy pewnie można dostać np. na allegro

Szahiya
11-12-2009, 12:28
Aby zapobiec OT zachęcam do dyskusji o stanikach tutaj: A czy Ty nosisz dobry stanik? (http://www.belly-dance.pl/forum/showthread.php?p=92561#post92561)

Maja
11-12-2009, 12:30
Tak, więc po 1. kupujesz stanik we właściwym rozmiarze; 2. obszywasz go cekinami, koralikami lub wpierw materiałem, a następnie cekinami i koralikami. I po krzyku. :)

Słoneczna22kasia
11-12-2009, 12:32
ale dZiewczyny z mniejszym biustem jakos te shimi robia a jak ja prubuje to ...hmmm.nie wypowiadam sie wszystko mi lata

Maja
11-12-2009, 12:35
Nie przejmuj się. :) Właściwie to przyzwyczaj się :D Masz czerpać radość z tańca, a nie się stresować. Wiem, że kompleksów trudno się wyzbyć...
Jest jeszcze jedna rada: jeśli nie musisz, nie rób shimmy ramionami, skoro Cię to krępuje. Naucz się go, bo to podstawowy ruch i instruktorka będzie go wymagać, ale kiedy będziesz dla kogoś tańczyć, to tego shimmy po prostu nie rób.

Słoneczna22kasia
11-12-2009, 12:49
próbuje zobaczymy co z tego wyjdzie, dziękuję za rady....hihi

Firyal
11-12-2009, 12:56
Sama mam spory biust i trzęsie się przy shimmy - moja rada to ograniczenie shimmy biustem, miast tego robienie shimmy ramionami, tzn. ruch skup na ramionach i powinno być lepiej:)

Ismaena
11-12-2009, 15:22