PDA

Pokaż pełną wersję : Pomocy! Nowy strój

Aida
04-01-2008, 17:37
Kupiłam nowy strój i mam następujące problemy:
-za duża miska,
-za długi pasek pod biustem,
-za długi pasek zakładany na szyję,
-za długie frędzle nabiustne(zakrywają pas:/)
-za szeroki pas,
-za długa spódnica ocekinowana.
Oto zdjęcia stroju: http://picasaweb.google.com/ahadryan/StrJ400z
Jestem trochę mniejsza niż manekin(mam 159cm).
Spotkałyście się z takimi problemami? Jak sobie z nimi poradzić? Boję się, że jak zacznę coś kombinować, to polecą koraliki i cekiny.

bollyanna
04-01-2008, 18:06
Ja nie mam doświadczenia akurat z takimi strojami, ale parę ciuchów sobie kiedyś uszyłam...

Wydaje mi się że z wielkością miski bardzo ciężko będzie coś zrobić, bo jest sztywna, także jedyna moja propozycja to... wypchać :) odpowiednimi wkładkami. Ale nie wiem czy tego chcesz i o ile są sa duże...

Jeśli chodzi o długość pasków na szyję, to to będzie chyba najłatwiejsze - ja bym nic nie ucinała, tylko na każdej z końcówek zrobiła haftki w odpowiednią stronę i założyła jedno na drugie.

Niestety nie mam więcej pomysłów, obawiam się że ten strój będzie bardzo trudny do przeróbki, musiałabyś naprawdę dużo w nim zmienić. A może mimo wszystko da się jakoś zwrócić i zamienić na mniejszy rozmiar...?

Chyba że ktoś będzie miał lepsze pomysły ode mnie. Pozdrawiam :)

Zafirah
04-01-2008, 18:26
za duza miska - musisz wszyc poduszki do srodka, nic innego nie poradzisz

za dlugi pasek pod biustem - przyszyj haftki na odpowiedniej dlugosci a za dlugie konce paska tez na haftki umocuj "na zakladke"

za dlugi pasek zakladany za szyje - jesli to jest pasek przyszyty na stale, z jednego kawalka materialu to musisz odpruc z jednej strony gdzie jest przyszyty, wyregulowac dlugosc i przyszyc z powrotem. jesli to jest pasek zapinany na haftki za szyja to tez musisz haftki przeszyc w odpowiednie miejsce.